Videa

Za srdcem Azary | 4. kampaň

18. dil Sever: Vít Ejte na Gavanu

17. díl Jih: Úskalí mořeplavby

17. díl Sever: Labyrint pijavic

16. díl Jih: Všechno je jinak

16 díl Sever: Páté vědro u vozu

15. díl Jih: Štěstí, gnómka jedna zlatá

15. díl Sever: První úspěchy

14. díl Jih: Bahenní ukolébavka

14. díl Sever: Tichý žeh

13. díl Jih: Ve světle nejvyššího Zářivce

13. díl Sever: První ve hře

12. díl Jih: Na dně

12. díl Sever: Soví píseň pro satyra

11. díl Jih: Ztraceno v překladu

11. díl Sever: Hledání slabin

10. díl Jih: Shopaholici

tdVmSOXHuf4

10. díl Sever: Tajná myše

9. díl Jih - Oheň a inkoust

9. díl Sever: V obležení chleba

8. díl Jih: Čarovný vejvar

8. díl Sever: Div může začít!

7. díl Jih: Jednu dvanáctku, prosím...

Děsivá bouře zasáhne Srdcovou dámu nedlouho po Garnianově zradě a nálada posádky je čím dál horší. Srdcová dáma ale bouřku zvládla, narozdíl od Asmánských obchodních lodí, jejichž trosky zavedou skupinku na záchrannou misi na nezmapovaný ostrov. Na kterém - kromě ztroskotanců - čekají také odpovědi na Pepiiny otázky o otci a smrtelné nebezpečí s hadí kůží...

7. díl Sever: Otravný ostrov

Spuštění pasti nejde úplně podle Alfrédova plánu a jižní diplomatická skupinka tak musí čelit novému problému, diplomacii uvnitř své skupiny a rozkolu mezi jednotlivými členy. Aby toho nebylo málo, tak Standa prostě zmizel a nechal skupinku v problémech. Ale není se čeho bát - Evan, Muddy i Alfréd mají ideální teambuildingové prostředí Bolmirských pracovních táborů a konečně se dostanou na svoje vysněné Stiletto... i když asi trochu jinak, než měli původně v plánu...

6. díl Jih: Práce šlechtí

Potom, co Theodor a Pepi splní slib, který dali drakovi v Grunzandské rezervaci, Srdcová dáma může vyplout! Když se ale díky Ulrikovi nedlouho po vyplutí tým shodne na nedůvěře ke Garnianu Aranovi, rozhodnou se za pomoci magie prověřit pravdivost jeho tvrzení. V tu chvíli je ale Garnianova past dávno nastražená...

6. díl Sever: Zkouška sirén

V daleké budoucnosti nachází severní i jižní tým skrýš, kde se ukrývá Azařino srdce. Oba týmy prochází zkouškami, aby prokázaly, že jsou hodny před srdcem stanout; zkouškami, ke kterým potřebují využít zkušenosti i vzpomínky získané v průběhu strastiplného dobrodružství. Nakonec si všichni konečně stanou tváří v tvář - nastává chvíle, která rozhodne o osudu Arbory.

5. díl Sever a Jih: Srdce Azary

Severní tým je konečně připraven se nalodit! Srdcová dáma se skrývá právě v Grunzandu, stejně tak jako zbytek její posádky. Ještě před rituálním křestem lodi ale musí Ulrik, Pepi a Theodor pomoct tvrdohlavému biologovi Kratovi zachránit vzácný exemplář z Grunzandské rezervace a především vyřešit svoje vlastní spory o zodpovědnosti a vině.

4. díl Sever: Moře slz

Pohostinost Bolmiru a Standova výřečnost jsou dvě jistoty, které má jižní skupina na své cestě. Co se ale stane, když Standu zatlačíte do kouta a vytáhnete jeho tajemství? Cesta do Standovy duše a trochu i do duše všech ostatních. A kdo by si nechal ujít Standův zápas, o kterém se tolik mluví? No, rozhodně to nebyl zápas, který by Standa čekal...

4. díl Jih: Řežba v Řezoboru

Jižní diplomatická skupina konečně našla čas na odpočinek po náročné cestě k hranicím Bolmiru. Trochu posledního uvolnění a kulturní zábavy před střetem s režimem Hněvky rozhodně přišlo vhod. Přeci jen stát jako je Bolmir, kde se všichni mají skvěle, každý má práci a všichni umí nakreslit svoji panovnici i poslepu není snadný k uchopení ani pro tak ostřílené diplomaty, jako je Alfréd, Evan a Muddy. Aby jim cesta ubíhala pohodlněji a aby se předešlo

3. díl Jih - Továrna na blahobyt

Z Klenotu vedou další kroky severského týmu na nádraží. Tam se k nim přidává zvláštní půlelf... krásně hraje na flétnu, mluví o tom, že mu moře řeklo o Srdcové dámě a zdá se být poměrně zdatným kouzelníkem. Nedůvěra skupiny se rychle rozplyne, když je dožene jejich vlastní neopatrnost. Vrazi jednoho z jižanských vládců, Rozroje Lunovce, totiž skupinu našli a pokusí se přepadnout vlak a dobrodruhy zabít...

3. díl Sever: Střet s realitou

Jižní diplomatická mise dorazila do konečné stanice vlakové sítě ve Zdrži a chystá se vyřešit zcela zásadní problém - jak udržet Muddyho dost daleko od kasína a jak před ním případně ukrýt peníze určené na cestu k lodi. Můžete se těšit na nečekané rozuzlení celé šlamastiky a návrat Rydara

2. díl Jih: Muddyho parťáci

Cesta na lodi Krakatice není zrovna jednoduchá. Všechny problémy jsou ale zapomenuty, když loď dopluje do přístavu města Klenot. Skupinu čeká seznámení s Theodorovými rodiči i velkolepý večírek v jejich sídle, kterého se zúčastní i sám vládce vyspělého pouštního Asmánu. To je pro skupinu jedinečná šance zamíchat politickými kartami severo-jižního konfliktu...

2. díl Sever: Všude dobře, doma nejlíp

Křehká aliance jižních států konečně vysílá svoje zástupce na důležitou výpravu do Mezimoří. Stiletto se blíží k dokončení a Rozroj dává poslední instrukce před vyplutím Alfrédovi, Muddymu a Evanovi. Jejich prvním úkolem je najít společnou řeč a najít kreslíře map - Dereka. Ten by měl být transportovaný stejným vlakem, jakým jede shodou okolností Rozrojova

1. díl Jih: První třída

Samá voda

1. díl Sever: Samá voda

Bobova hobití školka | 3. kampaň

Bobova hobití školka

Kiki-boom

Jak správně vyřezat ženu?

Útok vokounem

Šátky pod zámkem

Pod křídly hada

Zapáleni pro věc

Odvaha legend

Není chlup, jako chlup

To je vražda, zjistila!

Olej do ohně | 2. kampaň

Teambuilding nad propastí

Bombastická párty

Nikdy nerozdělujte partu!

Za všechno může zahradník

Přelet nad sniperským hnízdem

Klub roborváčů

Nevidoucí

Do baru přijde kentaur, žába a ohnivý elementál...

Ulrik málem králem

Poslední šance Poslední šance

Souboj žraloků

Ponorková nemoc

Plnou parou do skal

Dealer leknínů

Skřítek skrblík

Obchody a návraty

Blesková výprava

Začíná to mezi nimi jiskřit

Po krk ve sra*kách

Tour de Arbora

Srdce Azary

Zhouba Arbory | 1. kampaň

Jednou rage, dvakrát řež!

Co je moč to je moč

Na houby vejlet

Bylo nás pět

Architekt? Ne, raději knihu!

Opok je pravdou

Bard's Not Dead

O Veganu míň

Kdo dostane žlutou kartu?

Kaima sem, Kaima tam, Kaima kam se podívám

Dokud hoří svíčka

Backstage | Pokec o DnD a stolních RPG

1. díl - Matyáš Valenta a Ladislav Karpianus

2. díl - Matěj Anděl a Zuzana Mazáčová

3. díl - Matyáš Valenta a host Gergon

4. díl - Arcadebulls nahazuje postavu

5. díl - Matyáš Valenta a Zuzana Mazáčová

6. díl - Worldbuilding Končiny

7. díl - Příběh v Krotitelích draků a unboxing stolních RPG

8. díl - Tvorba kampaně Krotitelů draků

9. díl - Matěj Anděl a Matyáš Valenta

10. díl - ArcadeBulls a RikOnAir

11. díl - Cyril Gaja - dvorní ilustrátor Krotitelů draků

12. díl - Jak začít s gamemasterováním

13. díl - ArcadeBulls a Ulrikův spinoff

14. díl - MenameSelassie a jeho zkušenosti s DnD

15. díl - Možné konce kampaně Olej do ohně